FANDOM

Яйце Янгола (яп. 天使のたまご Tenshi no tamago) — повнометражний аніме-фільм, спільна робота знаменитого художника Амано Есітака і режисера Осії Мамору («Привид в обладунках» 1,2). Це перша робота Осії Мамору як незалежного режисера; створена в 1985-му році. Фільм поєднує сюрреалізм і екзистенціальність, але, тим не менш, майже не має діалогів, за що «Яйце Янгела» вважається прикладом прогресивного аніме. Не є стандартним аніме, а скоріше зухвалим експериментом, що вийшов за межі стандартів аніме-культури.

Подробиці сюжету Редагувати

Сюжет «Яйця Янгола» нелегко передати словами. Це аніме швидше про форму, ніж про зміст, тут віддають перевагу недомовкам, а не прямим одкровенням. У «Яйці янгола» йде розповідь про життя дівчинки в деякому сюрреалістичному світі темряви і тіней.

Дівчинка, ім'я якої глядачеві не називається, береже таємниче яйце. Місце дії - вигаданн готичне місто - мертве місто, де вона проводить весь час, збираючи різні судини і артефакти. Одного разу в місто прибуває чоловік, на спині ж він несе зброю у формі хреста. Ім'я чоловіка також залишається загадкою. Герої зустрічають одне одного, і між ними зав'язується розмова, правда, здебільшого вона складається з невпинно повторюваного питання: «Хто ти?»

У цей час з'являється невідома похмура риба, і місто прокидається. Ряди статуй, що оперізують місто, оживають і починають полювання на неї. У марних спробах вони кидають в неї свої списи.

Усередині схожого на печеру, повного дивними скам'янілостями, величезного притулку дівчинки чоловік розповідає їй історію, що сильно нагадує «Ноїв ковчег». Дочекавшись поки дівчинка засне, чоловік віроломно краде і холоднокровно розбиває яйце.

Дівчинка реагує на це гострим відчуттям втрати і болю, але вирішує слідувати за чоловіком у його подальшому шляху, але по дорозі падає в проточний на дні ущелини потік, перетворюється на дівчину і вмирає. Бульбашки її останніх зітхань піднімаються на поверхню з глибин міріадами нових «яєць». Символічні картини судного дня і переродження змішуються в закінченні фільму з поступовим розкриттям історії світу, неймовірно абстрактного і невизначеного.

Сейю Редагувати

  • Мако Хайодо - озвучила безіменну дівчинку, головну героїню аніме.
  • Джінпачі Незу - озвучив безіменного чоловіка.
  • Кейічі Нода

Музичний супровід Редагувати

Музика до «Яйця Янгела» була написана Есіхіро Канно.

Випадкова вікі