FANDOM

Патема догори дриґом (яп. サカサマのパテマ Сакасама но Патема) — японське OVA-аніме з 4-х коротких серій та повнометражний анімаційний фільм режисера Ясухіро Йошіуро. Озвучений українською мовою OVA — студією UkrDub та повнометражний фільм — студією FanVoxUA. Прем'єра фільму відбулася на позаконкурсній програмі міжнародного фестивалю анімаційних фільмів в Ансі.

Сюжет Редагувати

Сюжет розгортається в підземному світі, який пронизують тунелі. Хоч місцеве населення живе в темноті та глухих стінах, одначе тутешні люди примудряються вести тут тихе й навіть спокійне життя. Патема — принцеса свого підземного селища, і більше всього на світі вона любить досліджувати навколишні тунелі. А її найулюбленіше місце — «небезпечна зона», куди заборонено ходити жителям села, хоч ніхто з них точно не знає, чого ж там страшного. Незважаючи на те, що Патема регулярно отримує прочухана за свої вилазки, цікавість продовжує знову і знову гнати її в «небезпечну зону». І в черговий свій похід дівчині доводиться зіткнутися з «несподіваними подіями», які «проллють світло на приховані таємниці»...

Насправді ж, цей світ зазнав глобальної катастрофи. Жихливий експеримент спотворив земну вісь, і частина людей почала відшовхуватись від поверхні. Але вони вижили і поселились глибоко під землею. Так людство розділилось на Підземників і Айґійців. Патема належить до перших, Ейджі до других. Але їм судилось зустрітись і змінити цей світ, відкривши головну його таємницю.

Персонажі Редагувати

  • Патема — головна героїня, мешканка-принцеса підземного світу. Сіре волосся, бліда шкіра, рожеві очі. Смілива, цікавиться навколишнім світом.
  • Ейдзі — блакитноокий хлопчик, що врятував Патему і став для неї другом.

Сейю Редагувати

Випадкова вікі