FANDOM

Мій сусід Тоторо (яп. Tonari no Totoro) — дитяча кольорова кодомо-манґа, намальована манґакою та письменником Хаяо Міядзакі. Існує одноіменне популярне аніме Мій сусід Тоторо.

Сюжет Редагувати

Японія, п'ятдесяті роки минулого століття. Переїхавши в село, дві маленькі сестри Сацукі (старша) і Мей (молодша) глибоко всередині дерева виявили незвичайний, чудовий світ, населений Тоторо, чарівними пухнастими створіннями, з якими у дівчаток відразу ж зав'язалася дружба. Одні з них великі, інші зовсім крихітні, але у всіх у них величезне, добре серце і магічні здібності здійснювати незвичайні речі, на зразок польотів над горами або вирощення величезного дерева за одну ніч! Але побачити цих істот можуть лише діти, які їм сподобаються... Подружившись з сестрами, Тоторо не тільки влаштовують їм повітряну екскурсію по своїх володіннях, але і допомагають Мей побачитися з хворою мамою, що лежить в лікарні.

Ґерої цієї історії Редагувати

Люди Редагувати

  • Кусакабе Сацукі — (я років), чесна та рішуча старша сестра.
  • Кусакабе Мей — (4 роки) енергійна і дуже допитлива молодша сестра.
  • Мати, Кусакабе Ясуко — рік тому, через хворобу потрапила до лікарні.
  • Баткьо, Кусакабе Тацуо — вчений і викладачь в університеті.
  • Бабуся Канта — стара бабуся.
  • Оґакі Канта —однокласник Сацукі.

Тоторо з друзями Редагувати

Тоторо — істота, що оселилася у Японії задовґо до людей. Живе в лісі, харчуючись жолудями, ґоріхами і плодами дерев. Зазвичай, він невидимий для людей. Вдень - здебільшого спить,а в місячці ночі любить ґрати на окаріне. Також вміє літати. Тоторо - це ім'я, яке дала йому Мей.

  • Великий Тоторо — вік біля 1300 років. Приблизний зріст -2 метри.
  • Середній Тоторо — вік біля 600 років.
  • Маленький Тоторо — вік біля 100 років.
  • Котобус — автобус для Тоторо. Люди йоґо не бачать, але якщо Котобус проходить поруч, в них виникає відчуття, летючоґо поруч вихря. У ньоґо 12 лап. Він також може літати і біґати по воді.
  • Чорнушки — комочки пили та сажі.

Посилання Редагувати