FANDOM

Канзака Хадзіме (яп. 神坂一 Хадзіме Канзака) — японський письменник у жанрі фентезі та фантастики, котрий створив Slayers, Lost Universe та безліч інших серій.

Біографія Редагувати

Письменник народився 17 липня 1966 року у місті Асаґо,[1] яке належить до префектурі Хьоґо, Японія.

Почав писати ще у старших класах. Саме тоді він написав науково-фантастичну новелу, яка згодом послужила основою для «Slayers».

Закінчив коледж мистецтв у місті Кобе, влаштувався звичайним офісним службовцем. Про роботу в офісі Хадзіме не любить розповідати у інтерв'ю. Казав лише, що це було «нудно» і він «не був хорошим працівником».

Наприкінці 80-х примітив конкурс письменників-аматорів Fantasia Award (яп. ファンタジア大賞), який проводив молодіжний журнал «Dragon Magazine». Будучи прихильником наукової фантастики і фентезі, Хадзіме вирішив взяти участь зі своєю основною роботою «Slayers». Задля цього він змінив формат, основні події та сценарій, залишивши лише персонажів. Саме завдяки цій новій версії «Slayers» у 1988 році Канзака виграв друге місце у літературному конкурс та отримав шалений успіх, який дозволив йому стати професійним письменником. Він продовжив роботу над новелами та почав публікуватися в журналі «Dragon Magazine» на постійній основі. Ілюстраціями до них зайнявся його друг Араізумі Руї, що й досі малює зображення до цієї серії.

Ще деякий час Хадзіма продовжував працювати в офісі, але більшість свого часу він проводив, вигадуючи сценарій для Рубак. Письменник потім признався, що більша частина першого роману взагалі не була запланована; наприклад, головний антагоніст усієї серії — Рубіноокий Шабарніґдо — з'явився лише приблизно на середні першого тому та не мав чіткого характеру або цілей.

У 1995 році новели надихнули режисера Ватанабе Такасі на створення аніме за їх мотивами. Анімаційний серіал уявляв собою адаптацію з дещо вільною інтерпретацією характерів, подій та іншого. При цьому сам Канзака не залишився в стороні, як бувало з іншими авторами. Він особисто затверджував сценарії, консультував сценаристів та режисерів. Після завершення випуску Slayers TRY, Хадзіме у 1998 році перейшов до роботи над аніме по «Lost Universe».

Після закінчення роботи над аніме, Канзака знов повернувся до написання нових серій новел, які випускаються й досі.

Зараз письменник проживає в Осаці.

Роботи Редагувати

  • Slayers
  • Lost Universe
  • Higaeri Quest
  • Cross Cadia
  • Sheriff Stars
  • O.P. Hunter
  • Yami no Sadame o Seou-mono
  • Ashita no Dai Ma-ō: ROAD TO DEMON LORD
  • Jabrow no Daichi ni
  • Juurinsha-tachi no Machi
  • DOORS
  • Abyss Gate
  • Mech Titan Gadget
  • Yakusei-hanbun Gakusei-hanbun

Цікаві факти Редагувати

  • Письменник належить до японського клуба письменників «日本SF作家クラブ», а саме до клуба «Науково-фантастичних та фентезійних письменників Японії» (англ. Science Fiction And Fantasy Writers Of Japan).
  • Улюблені аніме: Brave King Gaogaigar та Gundam.
  • Обожнює котів.
  • Збирає моделькі з Gundam, грає у відеоігри, колекціонує гральні картки та полюбляє готувати.
  • Кожного року відсилає власноруч намальовану листівку своєму офіціному фан-клубу.

Примітки Редагувати

  1. http://www.city.asago.hyogo.jp/cmsfiles/contents/0000000/295/jichikihonjyourei-kaisetu.pdf

Посилання Редагувати

Випадкова вікі