FANDOM

Ласкаво просимо.png

Аніманґапедія - енциклопедія про аніме, манґу, ранобі, J-ігри і пов'язані з ними індустрією, яку може редагувати кожен! Кожен може створювати і редагувати тут статті. Просто натисніть кнопку «Редагувати» у верхній частині будь-якої сторінки! Давайте разом створимо якісний проект з повною та детальною інформацією про аніме-індустрію. Кожен користувач, і кожен внесок, зроблений з любов'ю для цього проекту, є для нас безцінним. Станьте частиною чогось особливого — почніть редагувати прямо зараз!

Команда проекту

Правила проектуСтиль статейШаблониДовідкаНеобхідні статті

Навігація за розділами.png
А чи знаєте Ви, що.png
  • …аніме є виключно японським жанром мультиплікаційної анімації, яка націлена в основному на дорослу аудиторію. Таке аніме, як «Покемон» та пара інших, є винятком.
  • …у 1814 році почали з'являтися перші прояви цього жанру. Японський художник для створення коміксу намалював пару гравюр. Ці гравюри мали назву «манґа», що перекладається, як «веселі картинки». Картинки настільки захопили читачів, що цього художника стали копіювати. Саме так і з'явився на світ такий жанр, як «манґа-ейґа», що означає «кінокомікси». Перші аніме почали випускати в 1917 році.
  • …герої аніме завжди мають виразні зачіски і гарні фігури. Всі герої мають дуже великі очі — ця ідея японцями взята з мультфільмів Волта Діснея. А ось запам'ятати інші риси персонажів практично неможливо, так як вони є не виразні.
  • …єдиний чоловік, який отримав премію Оскар в такому жанрі, як аніме – Хаяо Міядзакі, провідний творець аніме.
  • …цікавий факт: аніме в коміксах прийнято читати справа наліво. Важливо знати, що саме такий спосіб читання характерний всім жителям Японії, незалежно від тексту.
  • …цей жанр дуже швидко розвивається. Досить просто звернути увагу на те, як часто на екрани стали випускатися аніме, наприклад, корейських режисерів чи американських. Однак, лідерами завжди були і залишаються на даний момент саме японські картини.
  • «Кіт у чоботях» та «Літаючий корабель-привид» — перші аніме, які були продемонстровані глядачам СРСР.
  • …за мотивами Матіко Хасегави було створено найдовше аніме – аніме під назвою «Садзае-сан». На екранах воно з'явилося в 1969 році, а показують його досі. Не одне покоління японців зросло, спостерігаючи за тим, в які ситуації потрапляє героїня Садзае і її сім'я.

Запропонувати свій цікавий факт для головної сторінки

Статистика.png
  • 31 статей від листопада 2016
  • 91 зображень завантажено
  • 1184 редагувань зроблено
  • 2 редакторів активно
Випадкова цитата.png
Людина живе тільки заради того, щоб правити, і дружба зараз куди більш надійна зброя, ніж ніж.
― Анджело, 91 день
Опитування.png
Доброго дня, шановні гості і користувачі Аніманґапедії! Чи будете Ви дивитись аніме-фільм «Мистецтво меча онлайн: Порядковий ранг»?
 
1
 
0
 
0
 
0

Голосування створено 17:27 на лютого 26, 2017, на цей момент 1 людей проголосувало.
Архів опитувань
Випадкове зображення.png

Ukrainian Animanga Portal Template Yuuki Asuna Український портал
Українські вікі-проекти аніманґи

АніманґапедіяВікі ClannadFairy Tail WikiВікі Ван ПісDragon Age ВікіMass Effect ВікіПокемон ВікіВікі Slayers

АктивністьДодати вікіНові вікіПроекти аніманґиЧат аніманґиWAM

Шукаєте інші проекти аніманґи? Тоді вам на Аніманґапедію або Вікі Спільноти

Аніманґапедія
Fandom logo

Випадкова вікі